GameAudio Class |
Namespace: Lumino
The GameAudio type exposes the following members.
Name | Description | |
---|---|---|
![]() | Equals | (Inherited from Object.) |
![]() | Finalize | Allows an object to try to free resources and perform other cleanup operations before it is reclaimed by garbage collection. (Inherited from Object.) |
![]() | GetHashCode | Serves as a hash function for a particular type. (Inherited from Object.) |
![]() | GetType | Gets the Type of the current instance. (Inherited from Object.) |
![]() | MemberwiseClone | Creates a shallow copy of the current Object. (Inherited from Object.) |
![]() ![]() | PlayBGM |
BGM を演奏します。
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![]() ![]() | PlayBGMMem |
メモリ上の音声ファイルデータを使用して BGM を演奏します。
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![]() ![]() | PlayBGS |
BGS を演奏します。
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![]() ![]() | PlayBGSMem |
メモリ上の音声ファイルデータから BGS を演奏します。
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![]() ![]() | PlayME |
ME を演奏します。
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![]() ![]() | PlayMEMem |
メモリ上の音声ファイルデータから ME を演奏します。
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![]() ![]() | PlaySE |
SE を演奏します。
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![]() ![]() | PlaySE3D(String, Vector3, Single, Single, Single) |
SE を演奏します。(3D サウンド)
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![]() ![]() | PlaySE3D(String, Single, Single, Single, Single, Single, Single) |
SE を演奏します。(3D サウンド)
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![]() ![]() | PlaySE3DMem(Byte, Int32, Vector3, Single, Single, Single) |
メモリ上の音声ファイルデータから SE を演奏します。 (3D サウンド)
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![]() ![]() | PlaySE3DMem(Byte, Int32, Single, Single, Single, Single, Single, Single) |
メモリ上の音声ファイルデータから SE を演奏します。(3D サウンド)
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![]() ![]() | PlaySEMem |
メモリ上の音声データから SE を演奏します。
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![]() ![]() | SetBGMVolume |
再生中のBGMの音量を設定します。(フェードアウト中は無効)
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![]() ![]() | SetBGSVolume |
再生中のBGSの音量を設定します。(フェードアウト中は無効)
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![]() ![]() | StopBGM |
BGM の演奏を停止します。
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![]() ![]() | StopBGS |
BGS の演奏を停止します。、
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![]() ![]() | StopME |
ME の演奏を停止します。
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![]() ![]() | StopSE |
すべての SE の演奏を停止します。
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![]() | ToString | Returns a string that represents the current object. (Inherited from Object.) |